Om Stella Nielsen – administrativ multikunstner

Stella Nielsen

Stella Nielsen

Administrativ multikunstner

Freelancer, selvstændig, Virtual Assistant, VA …

Der er mange betegnelser for min arbejdsform. I al sin enkelhed betyder det, at jeg arbejder hjemmefra, så du skal ikke sørge for at skaffe PC og kontorplads til mig. Og kaffen sørger jeg også selv for ;-).

Mange års erfaring har givet mig stor fortrolighed med markedsføring, administration og kundeservice. Mine kernekompetencer er online og offline kommunikation og marketing tillige med koordinerende og sproglig support. Jeg sikrer planlægning, udførelse og opfølgning på de opgaver, der lander på mit bord og på de opgaver, jeg selv opsøger. Jeg behersker engelsk, tysk og fransk på bachelorniveau.

Arbejdsmæssigt er jeg forretningsorienteret; jeg tænker i løsninger og er proaktiv. Jeg interesserer mig for marketing og webdesign og holder mig løbende opdateret om, hvad der sker inden for området af udvikling og trends. Jeg garanterer en kompetent og effektiv varetagelse af opgaverne og for en venlig og professionel betjening af virksomhedens kontaktflader. Jeg værdsætter et åbent og dynamisk miljø med en uformel omgangstone og med plads til humor og gensidig fleksibilitet.

Har du brug for hjælp på kontoret?